Les set estrelles

Les set estrelles

diumenge, 29 de maig del 2011

2n Gran dia: El ball

Continuo malalta i encara no m’han donat permís per sortir de casa. La inflamació de l’ull ha baixat però encara no estic bé. No sabeu el mal que m’ha sabut no poder anar a fer la representació perquè em feia molta il·lusió poder gaudir d’un dia que sabia de cert que seria molt divertit. Agrair a les meves companyes i company que m’han tingut informada tota l’estona i m’ha enviat fotografies. Gràcies també als professors per la seva comprensió.

Se de cert que ha anat molt bé i que tots i totes sou uns/es artistes de campionat.

La meva enhorabona a tots els grups.


Us deixo l'enllaç del glogster perquè pogueu gaudir de la meravellosa interpretació que varen fer el meu company i companyes del grup.


A gaudir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://luciaibz.glogster.com/glog-8737-899/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada