Les set estrelles

Les set estrelles

diumenge, 29 de maig del 2011

1r dia. Trobada amb na Carmen

Avui comença una de les parts de l’assignatura representació escènica. Per sort tornem a tenir a na Carmen perquè ens acompanyi en el camí.

Per començar na Carmen ens va explicar més o menys com s’havia planificat l’assignatura i com s’anirien desenvolupant les classes. Aquestes seran totalment pràctiques i anirem utilitzant diferents materials de reciclatge per tal d’anar confeccionant el vestuari i els decorats de les diferents representacions que haurem de fer conjuntament amb en Toni, l’altre professor que comparteix amb na Carmen l’assignatura.

Avui en concret per començar a tenir una primera presa de contacte amb el món del teatre i la representació, na Carmen ha dut un munt de pintures per tal que ens pintéssim entre nosaltres. Ha estat molt divertit. En primer lloc no sabia molt bé per on començar. Na Sara s’ha ofert per posar-se en les meves mans. Quan he agafat les pintures no sabia que havia de dibuixar però poc a poc m’he inspirat i he anant creant en la cara de la meva companys una espècie de marieta.

Sembla que li a agradat tant a ella com a la resta de companyes i en veure que era capaç de fer-ho m’he animat a fer un altre creació a na Lucía, un altre companya ben atrevida. L’he dibuixat com si fos un cuiner amb un gran bigoti, unes galtes ben vermelles i fins i tot unes ampolles de vi que feien l’efecte de ser una mica “borrachina”.

Totes i tots em participat pintant i deixant-se pintar. A mi em va tocar que em pintés na Sara i la veritat és que com a mi m’agrada molt que em facin coses he passat una bona estona. M’ha pintat de papallona i el resultat final ha estat sorprenent. M’agradat molt. “Sara tens molta traça”.

Totes i tots em acabat pintats i la veritat és que hi havia molta varietat. Hi havia Geishes, tigres i una lleona espectacular. Na Marina ha pintat na Laura de lleona i per fer-ho a utilitzat una pintura daurada que juntament amb els cabells arrissats de na Laura donaven un acabat espectacular.

Pel que fa als materials emprats, haig de dir que certes pintures dificultaven bastant la tasca perquè eren massa dures i no s’escampaven bé per la cara. A l’hora de cercar els materials per la nostra representació, serà un punt important a tenir en conte.

Gràcies a tots i totes per fer-me gaudir d’un bon dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada